Del dimecres 30 de desembre al dilluns 4 de gener

Del dimecres 30 de desembre al dilluns 4 de gener

Del miércoles 30 de diciembre al lunes 4 de enero

Arrancamos un nuevo año, donde seguiremos demostrando que SÍ SE PUEDE conquistar nuestro derecho a una vivienda digna. Afrontamos este 2016 con firmeza para lograr que nuestros 5 deseos se cumplan.
Las 5 de la PAH serán una realidad inamovible y lo lograremos entre todas.

Debido a los días festivos que vivimos esta semana nuestra agenda es corta, pero mantenemos nuestro compromiso de todo los lunes, para seguir recibiendo y atendiendo los nuevos casos que nos llegan.

LUNES 4
17:00 a 18:00 Atención a estudiantes
18:00 a 20:30 Asamblea de bienvenida y asesoramiento colectivo. Espacio abierto para todas aquellas personas que tienen su primer contacto con la PAH y para aquéllas que quieren/deben seguir aprendiendo para resolver dudas sobre su propio caso para seguir luchando.


Del dimecres 30 de desembre al dilluns 4 de gener

Arranquem un nou any, on seguirem demostrant que SÍ QUE ES POT conquerir el nostre dret a un habitatge digne. Afrontem aquest 2016 amb fermesa per aconseguir que els nostres 5 desitjos es compleixin.
Les 5 de la PAH seran una realitat inamovible i ho aconseguirem entre totes.

A causa dels dies festius que vivim aquesta setmana la nostra agenda és curta, però mantenim el nostre compromís de tots els dilluns, per seguir rebent i atenent els nous casos que ens arriben.

DILLUNS 4
17.00 a 18.00 Atenció a estudiants.
18.00 a 20.30 Assemblea de benvinguda i assessorament col·lectiu. Espai obert per a totes aquelles persones que tenen el seu primer contacte amb la PAH i per a aquelles que volen/han de seguir aprenent per resoldre dubtes sobre el seu propi cas per seguir lluitant.

Quant a l'autor

PAH_Bcn administrator